МЕТОДИЧНА РОБОТА |
|
|
НА ДОПОМОГУ УЧНЕВІ |
|
|
ПІСЛЯ УРОКІВ |
|
|
Пошук |
|
|
|
У розділі матеріалів: 24 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Назва: Хімія 7 клас
Автор(и): Попель П.П., Крикля Л.С.
Рік видання: 2015
Мова: Українська
Кількість сторінок: 60
Формат: pdf
7 клас |
Переглядів: 744 |
Завантажень: 23 |
Додав: Химичка |
Дата: 25.01.2016
|
|
Григорович О. В. Хімія : підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закладів /О. В. Григорович. — Х. : Вид-во «Ранок», 2015. — 192 с. : іл.
7 клас |
Переглядів: 347 |
Завантажень: 0 |
Додав: Химичка |
Дата: 25.01.2016
|
|
Усі уроки хімії. 11 клас. Академічний рівень Старовойтова І. Ю.
Посібник містить розробки всіх уроків хімії для 11 класу. Наведені матеріали за змістом і структурою повністю відповідають чинній програмі курсу хімії. У розробках уроків широко використовуються інтерактивні методики навчання та інші прогресивні педагогічні технології. Зразки різноманітних варіантів контролю знань значно полегшать підготовку вчителя до проведення поточного та підсумкового оцінювання.
http://nashaskola.org.ua/viewdownload/219-usi-uroki/834-usi-uroki-himiyi-11-klas-akademichnij-riven.html |
Гриньова М.В., Шиян Н.І. та ін. Хімія: Довідник для абітурієнтів та школярів загальноосвітніх навчальних закладів
У навчально-методичному посібнику-довіднику викладено теоретичні основи загальної, неорганічної та органічної хімії в обсязі, необхідному для складання зовнішнього незалежного оцінювання. Кожен розділ посібника супроводжується тестовими завданнями, задачами, вправами для самоконтролю. Узагальнено зразки розв’язків розрахункових задач відповідно до шкільного курсу хімії, а також підвищеного рівня складності.
|
Гранкіна Т. М. Словник шкільної термінології. Хімія.
Пропоноване видання орієнтоване на учнів та вчителів. У словнику зібрані найпоширеніші терміни, вживані в галузі хімії й передбачені для вивчення шкільною програмою.
|
Старовойтова І. Ю. Усі уроки хімії. 9 клас ОНЛАЙН
Переглянути |
Старовойтова І.Ю. Хімія. 8 клас/ І. Ю. Становойтова, О.В. Люсай.- Х.; 2012.
Посібник містить розробки всіх уроків хімії для 8 класу за чинною програмою загальноосвітньої школи. У розробках уроків широко використовуються сучасні наукові дані й прогресивні педагогічні технології. Докладно описано проведення всіх лабораторних і практичних робіт, передбачених програмою. Для всіх тем наведено кілька варіантів завдань для перевірки знань з теми. Посібник має перфоровані відривні аркуші з полями для внесення змін та доповнень до уроку.
Переглянути |
Хімія. 8 клас. Дидактичні матеріали до курсу / Уклад. К. М. Задорожний. — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 253, [3] с. — (Б-ка журн. «Хімія»; Вип. 6 (66)). ISBN 978-966-333-794-4.
Посібник містить дидактичні матеріали, необхідні для підготовки і проведення занять з хімії у восьмому класі дванадцятирічної школи. Матеріали розміщено згідно з розділами чинної програми у зручній для використання формі. У ході підготовки посібника використовувалась інформація про найновіші досягнення відповідних галузей хімії.
Завантажити |
Тестова форма оцінювання знань з хімії: типи завдань і технологія використання / Упоряд. К. М. Задорожний. — Х.: Вид. група «Основа», 2007. — 176 с. — (Б-ка журн. «Хімія»; Вип. 4 (52)) ISBN 978–966–333–480–6
Посібник містить різноманітні варіанти тестових завдань шкільного курсу хімії. У ньому також розглядаються теоретичні основи використання тестів під час вивчення хімії в школі та аналізується різноманіття форм тестових завдань. Він надає вчителю можливість вибрати оптимальніший варіант використання тестових завдань для конкретного класу або під час підготовки учнів до хімічних олімпіад.
Завантажити |
Сучасні форми та методи навчання хімії / Уклад. К. М. Задорожний. — Х.: Вид. група «Основа», 2010. — 127, [1] с.: табл. — (Б-ка журн. «Хімія»; Вип. 5 (89)). ISBN 978-617-00-0472-7.
Посібник містить розробки вчителів хімії, присвячені застосуванню сучасних форм та методів навчання хімії. Він значно полегшить роботу з учнями, зробить її більш ефективною. Аналіз наведеного досвіду до- зволить раціонально використовувати новітні педагогічні технології, адаптуючи їх до умов конкретної школи й системи викладання, створе- ної вчителем з урахуванням особливостей того чи іншого класу
|
|
|
НАОЧНІСТЬ |
|
|
ВПЕРЕД ДО УСПІХУ! |
|
|
ЗВІРЕМО ЧАС |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|