МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ХАРКІВСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ
МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
НАУКОВЕ ВІДДІЛЕННЯ ХІМІКО-БІОЛОГІЧНЕ
СЕКЦІЯ ХІМІЯ ТА ЕКОЛОГІЯ
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ GАMЕ MAKER ДЛЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ З ТЕМИ « ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК»
Виконав Павлюк Олег Олегович
учень 9 – А класу Ізюмської загальноосвітньої школи
І – ІІІ ступенів № 6
Ізюмської міської ради
Харківської області
Науковий керівник Яремко Тетяна Сергіївна
учитель хімії Ізюмської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 6
Ізюмської міської ради
Харківської області, учитель вищої категорії
2011 р.
«Використання програми Gаmе Maker для тестового контролю знань з теми « Основні класи неорганічних сполук»
Павлюк Олег Олегович
учень 9 – А класу Ізюмської загальноосвітньої школи
І – ІІІ ступенів № 6
Ізюмської міської ради
Харківській області
Науковий керівник:
Яремко Тетяна Сергіївна,
учитель хімії Ізюмської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 6 Ізюмської міської ради в Харківській області,
учитель вищої категорії
Актуальність впровадження саме тестового контролю знань стає зрозумілою з появою ЗНО на Україні. Отже, правильне, розумне використання тестів на уроках тільки збагачує навчальний процес, готує учнів до майбутніх життєвих іспитів.
Розробка ефективних систем автоматизованого тестування знань, незважаючи на наявність відомих розробок, залишається актуальною. Для організації комп’ютерного тестування існує велика кількість різноманітного програмного забезпечення різного характеру.
Об’єктом дослідження було обрано комп’ютерне тестування як форма проведення контролю знань, умінь і навичок з хімії. Предметом дослідження є можливість проведення тестового контролю знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» шляхом використання програми для створення комп’ютерної гри Gаmе Maker.
У роботі розглянуто типи навчальних програм, надана коротка характеристика електронним засобам навчання, введені основні поняття тестування (тест, тестове завдання, комп’ютерне тестування).
Проведено систематизацію тестових завдань відповідно до рівня складності та визначено правила для їх конструювання.
Проаналізовано та зроблено висновки щодо переваги комп’ютерного тестування перед іншими видами контролю знань, умінь і навичок.
Розроблено варіанти тестових завдань з теми «Основні класи неорганічних сполук».
Створена комп’ютерна гра з використанням програми Gаmе Maker для тестового контролю знань з цієї теми.
Зроблено висновки щодо можливості застосовування програми Gаmе Maker як основи для комп’ютерного тестового контролю знань, умінь і навичок з хімії.
|