МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ХАРКІВСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ
МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
НАУКОВЕ ВІДДІЛЕННЯ ХІМІКО-БІОЛОГІЧНЕ
СЕКЦІЯ ХІМІЯ ТА ЕКОЛОГІЯ
ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ МЕДУ
Виконала Волкова Анастасія Сергіївна
учениця 11– А класу Ізюмської загальноосвітньої школи
І – ІІІ ступенів № 6
Ізюмської міської ради
Харківської області
Науковий керівник Яремко Тетяна Сергіївна
вчитель хімії
Ізюмської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 6
Ізюмської міської ради
Харківської області, учитель вищої
кваліфікаційної категорії
2011 р.
Мед як цінний харчовий продукти відомий людині дуже давно. Але сучасні виробники меду застосовують штучні технології для його виготовлення, у результаті чого цей продукт втрачає всі свої корисні властивості. Тому проблема визначення якості меду є актуальною.
Об’єктом дослідження є можливість дослідити в умовах шкільної лабораторії різні сорти меду, розпізнати фальсифікат та підробку.
Предметом досліджень було обрано мед придбаний у супермаркеті та мед у перевіреного бджоляра.
Під час виконання роботи було розглянуто деякі методи розпізнання підробок та фальсифікацій в умовах шкільної лабораторії.
Перевірено якість меду від різних виробників.
Проаналізовано та зроблено висновки щодо результатів перевірки якості.
Розроблено висновки відносно переваги «домашнього» меду над іншими видами.
Відгук наукового керівника Яремко Т. С., вчителя хімії Ізюмської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів № 6 Ізюмської міської ради в Харківської області спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії на роботу учениці 11 – А класу Ізюмської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів № 6 Ізюмської міської ради в Харківської області Волкової Анастасії Сергіївни з теми «Визначення якості меду»
Ця робота присвячена одній із актуальних проблем сучасного людства – можливості перевірки якості харчових продуктів.
Автор наводить різні класифікації сортів меду, в залежності від його складу, території добування. Звертається увага на детальний склад меду різних сортів. Це свідчить про те, що автором була опрацьована достатньо велика кількість літературних джерел.
Для проведення експериментальної частини були взяті сорти меду придбані у супермаркеті та у досвідченого бджоляра. Автор дослідив ці продукти за різними параметрами, визначив наявність певних домішок, зробив порівняльну характеристику.
Результатом проведеної роботи є висновки щодо якості досліджувальних сортів меду, переваги «домашнього меду» перед придбаним у супермаркеті.
Під час підготовки та проведення дослідження автором здійснений великий обсяг робіт. Це свідчить про творчий підхід до виконання поставлених завдань та організованість.
|