№ |
Корекція |
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Хімічний експеримент |
|
|
|
|
ВСТУП ( 4 ГОДИНИ) |
|
1 |
|
|
|
Хімія – природнича наука. Хімія в навколишньому світі Короткі відомості з історії хімії |
|
2 |
|
|
|
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням та лабораторним посудом |
Д.1 Взаємодія натрій гідроген карбонату з оцтовою кислотою.
Д2 Утворення амоній хлориду.
Д.3 Зміна забарвлення індикаторів у різних середовищах |
-
3 |
|
|
|
Практична робота 1. Правила техніки безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Прийоми поводження з лабораторним посудом та нагрівальними приладами
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 1. ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ (20 ГОДИН) |
|
4 |
|
|
|
Речовини. Чисті речовини й суміші |
|
5 |
|
|
|
Атоми, молекули, йони, хімічні елементи, їхні назви й символи. |
|
6 |
|
|
|
Поняття про періодичну систему хімічних елементів . Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементів |
|
7 |
|
|
|
Багатоманітність речовин. Метали та неметали |
|
8 |
|
|
|
Прості та складні речовини |
|
9 |
|
|
|
Хімічні формули речовин |
|
10 |
|
|
|
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
ТЕМА 1. ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ |
|
11 |
|
|
|
Валентність хімічних елементів |
|
12 |
|
|
|
Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук |
|
13 |
|
|
|
Відносна молекулярна маса речовини, її обчислення за хімічною формулою |
|
14 |
|
|
|
Масова частка елемента в речовині |
|
15 |
|
|
|
Обчислення масової частки елемента в складі речовини. Рішення задач на визначення хімічних формул за масовою часткою елемента, що входить до складу речовини |
|
16 |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
ТЕМА 1. ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ |
|
|
|
|
|
Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують |
Д.4 -8 Хімічні реакції, що супроводжуються виділенням газу, осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом |
|
|
|
|
Практична робота 2. Дослідження фізичних та хімічних явищ
|
|
|
|
|
|
Фізичні й хімічні властивості речовини. Як вивчають хімічні сполуки та явища. Спостереження й експеримент у хімії |
Лабораторний дослід. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин |
|
|
|
|
Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси |
Д.10 Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин |
|
|
|
|
Хімічні рівняння |
|
|
|
|
|
Хімічні рівняння. |
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
ТЕМА 2. ПРОСТІ РЕЧОВИНИ МЕТАЛИ ТА НЕМЕТАЛИ ( 10 ГОДИН) |
|
|
|
|
|
Оксиген. Кисень. Склад його молекули, фізичні властивості |
|
|
|
|
|
Одержання кисню в лабораторії. Реакції розкладу. Поняття про каталізатори |
Д.11 Одержання кисню з калій перманганату.
Д.12 Одержання кисню з гідроген пероксиду.
Д.13 Збирання кисню шляхом витіснення повітря.
Д.14 Виявлення кисню |
|
|
|
|
Хімічні властивості кисню. Взаємодія з вугіллям, сіркою, фосфором, залізом. Реакція сполучення |
Д.15 Спалювання неметалів ( сірка, вуглець, фосфор) у повітрі та кисні |
|
|
|
|
Практична робота 3 Добування кисню в лабораторії та вивчення його властивостей |
|
|
|
|
|
Поняття про оксиди, окислення, горіння. Умови виникнення та припинення горіння |
|
|
|
|
|
Поширеність та кругообіг Оксигену у природі. Застосування кисню, його біологічна роль |
|
|
|
|
|
Ферум. Залізо. Фізичні та хімічні властивості |
Лабораторний дослід. Визначення фізичних властивостей заліза.
Д.16 Взаємодія заліза з сіркою
Д.17 Спалювання заліза в кисні |
|
|
|
|
Поширеність Феруму у природі. Застосування заліза. Руйнування ( іржавіння) заліза в природних умовах |
|
|
|
|
|
Прості речовини кисень та залізо. |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань з теми |
|