МЕТОДИЧНА РОБОТА |
|
|
НА ДОПОМОГУ УЧНЕВІ |
|
|
ПІСЛЯ УРОКІВ |
|
|
Пошук |
|
|
|
Тестові завдання до теми Хімічні властивості солей
[ Викачати з сервера (56.5 Kb)
]
| 09.12.2014, 23:57 |
Тести
Варіант 1
1. Вкажіть солі за звичайних умов є:
А) гази; Б) рідини; В) кристалічні речовини; Г) тверді речовини.
2. Вкажіть речовину, яка не реагує з калій сульфатом:
А) Вa(OH)2; Б) HNO3; В) CaCl2; Г) Li.
3. Вкажіть метал, який витісняє Магній із магній сульфіту:
А) Mn; Б) Ni; В) Ca; Г) Cu.
4. Запропонуйте умови за яких можлива взаємодія солі із лугом:
А) відбувається у розчині і у твердому стані;
Б) відбувається лише у розчині;
В) один із продуктів вода;
Г) один з продуктів випадає в осад;
Ґ) один з продуктів виділяється у вигляді газу.
5. Вкажіть пропущені речовини у рівнянні реакції ? + AgNO3 = NaNO3 + ?:
А) натрій хлорид і агрентум нітрат;
Б) натрій хлорид і аргентум хлорид;
В) натрій гідроксид і аргентум гідроксид;
Г) натрій нітрат і агрентум хлорид.
6. Запропонуйте відповідність між можливістю взаємодії та реагентами:
1) взаємодія можлива; А) ZnCl2 + Na3PO4 ®;
2) взаємодія не можлива. Б) CuSO4 + KOH ®;
В) Mn(NO3)2 + Zn ®;
Г) MgSO4 + H2S ®.
7. Встановіть відповідність між можливістю взаємодії із ферум ( ІІІ ) хлоридом та металом :
1) взаємодія не можлива; А) Cr;
2) взаємодія можлива. Б) Ag;
В) Mg;
Г) Zn.
8. Запропонуйте відповідність між схемою рівняння реакцій та загальною
сумою коефіцієнтів:
А) калій сульфіт + хлоридна кислота ®; 1) 4;
Б) аргентум нітрат + натрій хлорид ®; 2) 5;
В) цинк нітрат ®; 3) 6;
Г) хром ( ІІІ ) сульфат + магній ®; 4) 8;
5) 10.
9. Встановіть послідовність можливості витіснення металами Стануму із його солей, починаючи від найбільш активного:
А) Mg; Б) Ni; В) Al; Г) Fe.
10. Запропонуйте масу цинк ортофосфату, який утвориться внаслідок взаємодії цинк хлориду масою 20 г із натрій ортофосфатом.
А) 20 г; Б) 22 г; В) 23 г; Г) 25 г.
|
Категорія: 8 клас | Додав: Химичка
|
Переглядів: 1107 | Завантажень: 69
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
НАОЧНІСТЬ |
|
|
ВПЕРЕД ДО УСПІХУ! |
|
|
ЗВІРЕМО ЧАС |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|